Úvod » KURZY » Chief Happiness Officer / Manažer štěstí/


        

Chief Happiness Officer / Manažer štěstí/

PRAHA / 1 denní kurz

volné místo

 

Skladem: 10 míst
naše cena:
7 900 Kč ( Nejsme plátci DPH )

do košíku:
  míst  

Chief Happiness Officer / Manažer štěstí

1 denní školení 7.2.2019  / PRAHA

Věděli jste, každá prosperující společnost má svého Manažera štěstí?

 

-          Buďte i vy pokrokoví

-          Veďte moderně a úspěšně svou společnost

-          Podporujte rozvoj společnosti a vašich zaměstnanců

-          Snižte fluktuaci a zatíženost zaměstnanců

 

A mějte svého profesionálního firemního konzultanta k navýšení úspěchu vaší společnosti.

 

Manažer štěstí = spokojení zaměstnanci = stabilita společnosti = růst a vyšší výnosy společnosti.

Míra nezaměstnanosti dle Českého statistického úřadu klesla ve 3. Čtvrtletí 2018 na 2,4%, v Praze je aktuální dlouhodobá nezaměstnanost 1,3%.

 

Jak má zaměstnavatel zajistit, aby měl spokojené zaměstnance, jak má snížit případnou fluktuaci ve společnosti a jak zajistit tzv. Integrated Life (dříve Work Life Balance) zaměstnanců?

 

Novinkou na trhu práce je pozice tzv. Chief Happiness Officer/Manažer štěstí. Manažer štěstí má zdánlivě „jednoduchou“ roli – zajistit, aby byli zaměstnanci šťastní.

Kdo je Chief Happiness officer?

Personalista - manažer, jehož znalosti a dovednosti přesahují do psychologie vztahů, rozvoje osobnosti a individuální terapie.

Udržuje firemní kulturu v rovnováze a zajišťuje štěstí v obdobích, které jsou pro organizaci náročné.

 

Jde o kombinaci kouče a mentora, který podporuje kreativitu pracovníků a rozvíjí firemní kulturu. Lídr, který má schopnosti a dovednosti vzbudit v zaměstnancích nadšení pro práci a udržovat pozitivní energii v týmu a společnosti.

Proč mít manažera štěstí:

Jde o moderní způsob péče o zaměstnance formou profesionálního firemního konzultanta k navýšení úspěchu společnosti.

 

Fluktuace zaměstnanců navyšuje firemní náklady a pracovně i duševně zatěžuje ostatní zaměstnance.

Dle mnohých průzkumů a výzkumů vychází, že šťastní lidé jsou v práci mnohem produktivnější. Pozitivní emoce lidi posilují, a to i v práci. Spokojení zaměstnanci jsou odolnější vůči stresu, výkonnější a více angažovaní.

Šťastný zaměstnanec se pro firmu více angažuje, má nápady, je loajální vůči společnosti, má zaujetí, vysokou produktivitu práce a je ochotný doporučit produkty či služby firmy, pro kterou pracuje. Je prokázáno, že nejlepší výkony podávají právě šťastní a spokojení zaměstnanci.

Pro koho je kurz určen:

-          pro personalisty

-          kouče

-          firemní manažery a vedoucí pracovníky

-          pedagogy

-          poradce

-          pro běžné zaměstnance, kteří chtějí efektivně pracovat na sobě, zlepšit svoje komunikační schopnosti a vztahy, ať už v práci nebo v osobním životě

Osnova kurzu:

Emoční a sociální kompetence

-          mysl a paměť

-          raport a navazování vztahů a profesních kontaktů

-          komfortní zóna

 

Typologie osobnosti

-          rozbor typů osobností

-          práce s jednotlivými typologiemi v praxi

 

Neurolingvistické programování

-          meta model

-          meta otázky

-          základy a zásady komunikace

-          metody řízené vizualizace a relaxace

-          smyslové kódy – modality

-          dechová a harmonizační cvičení

 

Práce s motivací a osobní odpovědností

-          motivace v manažerské práci

-          osobní odpovědnost v manažerské práci

-          prokrastinace

 

Konflikt jako příležitost k rozvoji

-          druhy konfliktů

-          způsoby řešení konfliktů

-          mobbing

-          řeč těla

 

Time a krizový management

-          práce se stresem

-          syndrom vyhoření

-          antistresové techniky

-          jak se naučit se soustředit

-          asertivita na pracovišti

-          manipulativní a asertivní komunikace

-          standardní a krizová komunikace

-          řeč těla

 

Termín kurzu:

Termín kurzu:

7.2.2019 PRAHA

9:00-16:00 hod.

Bližší informace o číslu účtu budou poskytnuty e-mailem.

Vaše další dotazy, prosím, zasílejte na: adelka.karlovska@seznam.cz

O lektorkách

Ing. Adéla Karlovská

 

Adéla je akreditovaným koučem a lektorkou dalšího vzdělávání dospělých. Od roku 2005 pracuje na manažerských pozicích. Absolvovala řadu vzdělávacích kurzů a seminářů pro vedoucí pracovníky a manažery.

Má rozmanité praktické zkušenosti s vedením a koučováním týmů i jednotlivců. Dále s vedením a koordinací projektů a procesů především z korporátních společností.

Ma zkušenosti s prezentacemi, školeními a vede semináře na různá témata.

 

Mgr. Barbora Korotková

 

Barbora je akreditovaným koučem, lektorkou a terapeutkou od roku 2008. Od roku 2010 pracovala v pomáhajících profesích jako sociální pracovník a od roku 2011 jako speciální a sociální pedagog ve státních zařízeních.

V roce 2014 založila a vede soukromou terapeutickou praxi, a zároveň působí jako lektor akreditovaného výcviku MŠMT.

Barbora má bohaté zkušenosti, jak v oblasti terapeutické činnosti, tak v oblasti vedení a řízení lidských zdrojů a školení na pozici kouč.

 

 

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.