Úvod » REKVALIFIKACE » FIREMNÍ MEDIÁTOR/Chief happiness officer


        

FIREMNÍ MEDIÁTOR/Chief happiness officer

květen/PRAHA

novinka top produkt

volné místo

 

Skladem: 14 MÍST
Číslo produktu: 111
naše cena:
19 500 Kč ( Nejsme plátci DPH )

do košíku:
  MÍST  

 

Firemní Mediátor/Chief happiness officer



AKREDITOVANÝ KURZ MŠMT

MŠMT-2036/2019-1/9


31.5.-2.6., 7.6.-9.6., 20.6.-22.6., 2.8.-4.8., 16.8.-18.8.2019

v případě, že vám některý z termínu nevyhovuje kontaktujte mě

POČET MÍST JE OMEZEN


Jste vrcholový manažer nebo chcete být?

Chcete být pro firmu cenný partner?



Chcete se naučit efektivně vést jednotlivce a týmy?
nebo
jste zaměstnanec, který si chce umět poradit?

Jak toho dosáhnete?

Staňte se FIREMNÍM MEDIÁTOREM, který ví, jak sestavit tým tak, aby byla spolupráce nejen příjemná, ale i přínosná.

Staňte se pro firmu partnerem, kterého si budou cenit.

Staňte se výjimečným lídrem.

Vzdělávání pro manažery je celá řada, obvykle se však jedná o obecnou rovinu vedení týmů.

Rekvalifikační výcvik FIREMNÍ MEDIÁTOR vám umožní stát se skutečným profesionálem a vést týmy jinak než je běžná praxe českých manažerů.


 

Výzkumníci z Univerzity ve Warwicku před lety spočítali, že šťastní lidé jsou v práci o 12 procent produktivnější. Závěr jejich experimentu byl jednoduchý: pozitivní emoce lidi posilují, a to i v práci. Spokojení zaměstnanci jsou odolnější vůči stresu, výkonnější a více angažovaní.

Šťastný zaměstnanec se pro firmu více angažuje, má nápady, je loajální vůči společnosti, má zaujetí, vysokou produktivitu práce a je ochotný doporučit produkty či služby firmy, pro kterou pracuje. Je prokázáno, že nejlepší výkony podávají právě šťastní a spokojení zaměstnanci.

Vzhledem k silné ekonomice a velmi nízké nezaměstnanosti, si zaměstnavatelé nemohou dovolit přicházet o kvalitní pracovní sílu. A zároveň si mohou zaměstnanci z rozsáhlé nabídky práce více vybírat.

Z tohoto důvodu vzniká na trhu vyšší fluktuace zaměstnanců.

Od roku 2008 dosahuje nezaměstnanost nejnižší úrovně, což vede k tomu, že si zaměstnanci mohou z rozsáhlé nabídky práce vybírat a důsledkem je jejich vyšší fluktuace.

Zdroj: https://stastnecesko.cz/manazer-stesti/


Udržet si kvalitní lidi, je tak pro firmy stále náročnější. Společnosti nabízejí různé motivační programy a vedle běžných benefitů (stravenky, připojištění, sick day apod.) nabízejí i například práci z domu tzv. home office. Všechny motivační programy a benefity jsou však dnes již považovány za standard u dobrých zaměstnavatelů. A tak musejí společnosti přicházet stále s novými nápady.

Novinkou na trhu práce je pozice tzv. Happiness Managera/Manažer štěstí, nebo také jinak Chief Happiness Officera.

FIREMNÍ MEDIÁTOR  neboli Manažer štěstí má zdánlivě jednoduchou roli - zajistit, aby byli zaměstnanci šťastní.

Pro lepší zpětnou vazbu mezi vedením a zaměstnanci do některých týmů přibyl právě i manažer štěstí.

Zdroj: https://www.studenta.cz/nelehka-profese-skrasnym-jmenem-manazer-stesti/r~st:article:3365/

 

Kdo je FIREMNÍ MEDIÁTOR - kreativní terapeut a psycholog nebo personalista - manažer?

Firemní mediátor je v podstatě personalista - manažer, jehož znalosti a dovednosti přesahují do psychologie vztahů, rozvoje osobnosti a individuální terapie.

Udržuje firemní kulturu v rovnováze a zajišťuje štěstí v obdobích, které jsou pro organizaci náročné.

Jde o vyspělého mediátora, který pomáhá řešit spory ve společnosti. Je to člověk, který radí vedení podniku s přístupem k zaměstnancům.

Jde o kombinaci mediátora, kouče a mentora, který podporuje kreativitu pracovníků a rozvíjí firemní kulturu.

Zároveň by se mělo jednat o charismatického lídra, jehož si vedení firmy i zaměstnanci váží tak, že dokáže ovlivňovat chod firmy a vztahy posunovat dopředu.
Lídr, který má schopnosti a dovednosti vzbudit v zaměstnancích nadšení pro práci a udržovat pozitivní energii v týmu a společnosti.

A proč JINAK?

= protože to děláme jinak.

J -   jednoduché metody (používáme takové metody, které jsou snadné a ihned k použití v praxi)

I -   individuální přístup (každý z nás je individuální, a každý z nás potřebuje jiný přístup)

N -   neurolingvistické programování (naučíme vás, jak propojit tělo a mysl)

A -   autentické prožitky a vnímání (co si člověk sám prožije, to má na něj větší efekt)

K -   komplexní řešení životní situace (propojení těla, mysli, duše a energií)

 

Jaká je role Firemního mediátora

Hlavním úkolem FIREMNÍHO MEDIÁTORA je reagovat na podněty od zaměstnanců organizace, jak z hlediska prostředí a atmosféry firmy, tak z hlediska emocí a vztahů na pracovišti.

Realizuje pro společnost tyto zejména činnosti:

1.      rozvoj firemních hodnot, strategie a cílů

2.      analyzovat potřeby zaměstnanců

3.      monitorovat plnění potřeb zaměstnanců

4.      aktivně zajištovat a podporovat jasnou komunikaci ve společnosti

5.      poskytování zpětné vazby jak vedoucím pracovníkům, tak samotným zaměstnancům

6.      zajišťovat nastavení a následnou kontrolu optimálního pracovního prostředí

7.      organizovat a pečovat o kariérní a vzdělávací systém firmy

8.      aktivně zajišťovat mentoring konfliktů na pracovišti

9.      poskytovat poradenství a konzultace z osobní oblasti

10.    pořádat osobní nebo týmový koučink

 

Proč mít Firemního mediátora ve společnosti

Pozice Firemní mediátor je prospěšná společnosti, kde je kultura otevřena novým nápadům, kreativnímu a inovativnímu způsobu myšlení.

Existuje celá řada studií, které ukazují, že šťastní zaměstnanci jsou produktivnější, kreativnější, cítí se býti více motivováni a jsou aktivnější a optimističtější.


Celková spokojenost způsobuje, že jsou zaměstnanci méně nemocní, zůstávají u společnosti déle a jsou více loajální.

Spokojení a loajální zaměstnanci tvoří stabilní týmy. Stabilní a výborně fungující společnost získává nové talenty a to vše přináší vyšší zisky pro společnost.

 

Jaké vzdělání by měl mít Firemní mediátor

Pro naplnění akreditováného programu je nutné středoškolské vzdělání s maturitou, pro naplnění vlastních potřeb toto není podmínkou

ZÍSKÁTE NÁŠ CERTIFIKÁT.

Stejně tak obor vzdělání není podstatný, důležitý je charakter a osobnostní rysy FIREMNÍHO MEDIÁTORA.


Struktura kurzu

Systematický výcvik, na jehož konci budete mít praktické i teoretické zkušenosti a vědomosti potřebné k samostatné práci s týmy i jednotlivci na profesionální úrovni.

Není nutná žádná předchozí znalost psychologie ani praxe.


Pro koho je kurz určen

  • pro personalisty
  • kouče
  • firemní manažery a vedoucí pracovníky
  • pedagogy
  • léčitelé
  • sociální pracovníky
  • poradce
  • pro kohokoli, kdo chce efektivně pracovat na sobě. Pro kohokoli, kdo chce zlepšit svoje komunikační schopnosti a vztahy ať už v práci nebo v osobním životě
  • a další širokou veřejnost, která má zájem se dále vzdělávat a seberealizovat

 

Metody výuky

  • přednášky - výklad určitého tématu doplněný příklady z praxe
  • praktický trénink dovedností - cílené procvičování konkrétních dovedností v malých skupinkách - pod dohledem lektora zážitkové lekce - učení zážitkem
  • moderovaná diskuse ve skupině nad teoretickými tématy
  • samostudium doporučené literatury, videí, webinářů
  • samostatné zpracování zadaných prací

 

Osnova kurzu (hlavní témata)

MENTOR, MANAŽER, LEADER, KOUČ

  • Osobnost manažera
  • Charakteristika úspěšného vůdce
  • Předpoklady k manažerské práci – autorita manažera

KOUČINK A JEHO CÍLE
  • Typy koučování
  • Koučování jednotlivců
  • Specifika firemního koučování
  • Interpersonální koučování
  • Jak pracuje Chief Happiness Officer
  • Způsob dotazování
  • Škálování
  • Energie a princip koučování
  • Jak poznat energii u koučovaného

NÁSTROJE KOUČINKU

  • GROW
  • Myšlenkové mapy
  • Brainstorming
  • SMART/ER
  • Skečnouting

VYTVÁŘENÍ VZTAHU NA PRACOVIŠTI

  • Raport na pracovišti
  • Jak vytvořit nebo zlepšit raport
  • Kritéria raportu
  • Jak navázat úspěšný raport
  • Pacing a Leading

KOMFORTNÍ ZONA

  • Jak se vymanit z komfortní zóny
  • Jak získat odstup od limitu

NLP – Neuro Lingvistické Programování

  • Co je NLP
  • META-MODEL - MENTÁLNÍ MAPA
  • Hluboká a Povrchová struktura myšlení
  • Meta-otázky NLP
  • Jak skoncovat s neefektivním monologem

SMYSLOVÉ KÓDY – MODALITY

  • Vnímání reality smyslovými kanály
  • Přirozené kotvy myšleni v mozku
  • Oční klíče
  • Zrakový kompas
  • Vybavování si zpaměti
  • Kontraproduktivní komunikace
  • Oční kontakt v dialogu

LIDSKÝ MOZEK A PAMĚŤ

  • Lidský mozek a neuronová síť
  • Mozek a asociace
  • Limbický systém
  • Prefrontální kortex
  • Jak zvládat stres
  • Zásadní priority k odbourání stresu na pracovišti
  • Zdroje stresu
  • Tři rady proti stresu
  • Antistresové techniky

MYSL A PAMĚŤ

  • Krátkodobá a dlouhodobá paměť
  • Jak pracují mozkové hemisféry
  • Techniky na sladění pravé a levé hemisféry

JAK UPEVNIT SEBEVĚDOMÍ

  • Co znamená být sebevědomý?
  • Zdroje sebevědomí
  • Vnější zdroje nízkého sebevědomí
  • Vnitřní zdroje nízkého sebevědomí
  • Sebekritika

VEDENÍ TÝMŮ

  • Vedení jednotlivců
  • Model 4S
  • Vedení týmů
  • Styl vedení vs. rozdělení rolí v týmu a vzájemná spolupráce
  • Rozdíl mezi řízením a vedením

MOTIVACE

  • Dělení motivace
  • Dělení potřeb
  • Funkce motivace
  • Pravidla pro motivaci lidí

POTŘEBY JEDNOTLIVCŮ

  • Metapotřeby
  • Motivace na pracovišti
  • Analýza pracovníka a jeho pracovní spokojenosti
  • Vytvoření motivačního klimatu v kolektivu
  • Motivy v pracovním procesu
  • Jak pracovat s demotivaci

TIME MANAGEMENT

  • Osobní zloděj času a kde vznikají největší časové ztráty
  • Zloději času v týmu
  • Rozbor Time managementu
  • Pravidla pro jednoduchý a efektivní Time management
  • EQ - Emoční Inteligence
  • Naučte se soustředit
  • Temperament

PRÁCE S CHARAKTEROVÝM PROFILEM

  • Temperament
  • Charakter
  • Zdroje energie člověka
  • Obranné mechanismy

MINDFULNESS

  • Formální a neformální Mindfulness
  • Mindfulness v rámci koncentrace
  • Neuroplasticita
  • Terapeutická strategie Mindfulness
  • Kontakt se svým „self“

PROKRASTINACE

  • Důvody prokrastinace
  • Kritické myšlení
  • Jak dosáhnout osobního rozvoje v PROKRASTINACI
  • Akceschopnost

ZPĚTNÁ VAZBA

  • Jak úspěšně poskytnout zpětnou vazbu
  • Hlavní přínosy zpětné vazby pro zaměstnance a pro společnost
  • Zásady pro vedení periodického hodnotícího pohovoru
  • Alternativní techniky zpětné vazby (hrou)

PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI

  • Projev
  • Jak upoutat pozornost a zároveň zaujmout
  • Cíle prezentace
  • Struktura prezentace
  • Základní chyby při prezentaci
  • Facilitátor
  • Ice break

 

EFEKTIVNÍ MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE

  • Efektivní manažerská komunikace
  • Strategické prvky – před zahájením manažerské komunikace
  • Verbální a neverbální komunikace
  • Vedení porad
  • Základní pravidla k úspěšnému vedení porady
  • Řeč těla

 

Jak dlouho kurz probíhá

15 dní a 120 vyučovacích hodin dle rozpisu.

 

Jak je kurz zakončen a cena

Písemnou a ústní zkouškou. Po úspěšném absolvování zkoušky je udělena akreditace Ministerstva školství s profesní kvalifikací Kouč.


Cena za celý  akreditovaný kurz (120 hodiny výuky) je 19.500 Kč.

Místo na akreditačním kurzu je rezervováno až po úhradě celé částky.

Je možné se dohodnout i na jednotlivých splátkách, přičemž částka za celý kurz musí být zaplacena nejpozději 30 dní před započetím kurzu.

Bližší informace o číslu účtu budou poskytnuty e-mailem.

Vaše další dotazy, prosím, zasílejte na: adelka.karlovska@seznam.cz

Cena zahrnuje:
  • Obsáhlý manuál
  • 6 hodinovou intervenci pro firmy i jednotlivce
  • Pitný režim
Místo konání:

Palác Adria, Jungmannova 36/31, Praha 1

 

O lektorkách

Ing. Adéla Karlovská


Adéla je akreditovaným koučem a lektorkou dalšího vzdělávání dospělých. Od roku 2005 pracuje na manažerských pozicích. Absolvovala řadu vzdělávacích kurzů a seminářů pro vedoucí pracovníky a manažery.

Má rozmanité praktické zkušenosti s vedením a koučováním týmů i jednotlivců. Dále s vedením a koordinací projektů a procesů především z korporátních společností.

Ma zkušenosti s prezentacemi, školeními a vede semináře na různá témata.

 

Mgr. Barbora Korotkova


Barbora je akreditovaným koučem, lektorkou a terapeutkou od roku 2008. Od roku 2010 pracovala v pomáhajících profesích jako sociální pracovník a od roku 2011 jako speciální a sociální pedagog ve státních zařízeních.

V roce 2014 založila a vede soukromou terapeutickou praxi, a zároveň působí jako lektor akreditovaného výcviku MŠMT.

Barbora má bohaté zkušenosti, jak v oblasti terapeutické činnosti, tak v oblasti vedení a řízení lidských zdrojů a školení na pozici kouč.

 

 

 

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.