Úvod » REKVALIFIKACE » FIREMNÍ MEDIÁTOR


        

FIREMNÍ MEDIÁTOR

Březen

akce top produkt

volné místo

 

Skladem: 10 MÍST
Číslo produktu: 111
naše cena:
19 500 Kč ( Nejsme plátci DPH )

do košíku:
  MÍST  

 

Firemní Mediátor JINAK



AKREDITOVANÝ KURZ MŠMT

MŠMT-2036/2019-1/9


5.4., 6.4., 7.4., 11.4., 12.4., 13.4., 14.4., 02.05., 03.05., 04.05., 05.05., 31.05., 01.06., 02.06.

POČET MÍST JE OMEZEN


Jste vrcholovým manažerem nebo chcete být?

Nechcete být pro společnost pouhou položkou?

Máte obavy, že jste nahraditelný?

Hrnou se na vás problémy podřízených?

Nebuďte jen obyčejným zaměstnancem, staňte se pro firmu nepostradatelným zaměstnancem.

Jak toho dosáhnete?

Staňte se FIREMNÍM MEDIÁTOREM, který ví, jak sestavit tým tak, aby byla spolupráce nejen příjemná, ale i přínosná.

Staňte se pro firmu partnerem, kterého si budou cenit.

Staňte se výjimečným lídrem.

Vzdělávání pro manažery je celá řada, obvykle se však jedná o obecnou rovinu vedení týmů.

Rekvalifikační výcvik FIREMNÍ MEDIÁTOR vám umožní stát se skutečným profesionálem a vést týmy jinak než je běžná praxe českých manažerů.


 

Výzkumníci z Univerzity ve Warwicku před lety spočítali, že šťastní lidé jsou v práci o 12 procent produktivnější. Závěr jejich experimentu byl jednoduchý: pozitivní emoce lidi posilují, a to i v práci. Spokojení zaměstnanci jsou odolnější vůči stresu, výkonnější a více angažovaní.

Šťastný zaměstnanec se pro firmu více angažuje, má nápady, je loajální vůči společnosti, má zaujetí, vysokou produktivitu práce a je ochotný doporučit produkty či služby firmy, pro kterou pracuje. Je prokázáno, že nejlepší výkony podávají právě šťastní a spokojení zaměstnanci.

Vzhledem k silné ekonomice a velmi nízké nezaměstnanosti, si zaměstnavatelé nemohou dovolit přicházet o kvalitní pracovní sílu. A zároveň si mohou zaměstnanci z rozsáhlé nabídky práce více vybírat.

Z tohoto důvodu vzniká na trhu vyšší fluktuace zaměstnanců.

Od roku 2008 dosahuje nezaměstnanost nejnižší úrovně, což vede k tomu, že si zaměstnanci mohou z rozsáhlé nabídky práce vybírat a důsledkem je jejich vyšší fluktuace.

Zdroj: https://stastnecesko.cz/manazer-stesti/


Udržet si kvalitní lidi, je tak pro firmy stále náročnější. Společnosti nabízejí různé motivační programy a vedle běžných benefitů (stravenky, připojištění, sick day apod.) nabízejí i například práci z domu tzv. home office. Všechny motivační programy a benefity jsou však dnes již považovány za standard u dobrých zaměstnavatelů. A tak musejí společnosti přicházet stále s novými nápady.

Novinkou na trhu práce je pozice tzv. Happiness Managera/Manažer štěstí, nebo také jinak Chief Happiness Officera.

FIREMNÍ MEDIÁTOR  neboli Manažer štěstí má zdánlivě jednoduchou roli - zajistit, aby byli zaměstnanci šťastní.

Pro lepší zpětnou vazbu mezi vedením a zaměstnanci do některých týmů přibyl právě i manažer štěstí.

Zdroj: https://www.studenta.cz/nelehka-profese-skrasnym-jmenem-manazer-stesti/r~st:article:3365/

 

Kdo je FIREMNÍ MEDIÁTOR - kreativní terapeut a psycholog nebo personalista - manažer?

Firemní mediátor je v podstatě personalista - manažer, jehož znalosti a dovednosti přesahují do psychologie vztahů, rozvoje osobnosti a individuální terapie.

Udržuje firemní kulturu v rovnováze a zajišťuje štěstí v obdobích, které jsou pro organizaci náročné.

Jde o vyspělého mediátora, který pomáhá řešit spory ve společnosti. Je to člověk, který radí vedení podniku s přístupem k zaměstnancům.

Jde o kombinaci mediátora, kouče a mentora, který podporuje kreativitu pracovníků a rozvíjí firemní kulturu.

Zároveň by se mělo jednat o charismatického lídra, jehož si vedení firmy i zaměstnanci váží tak, že dokáže ovlivňovat chod firmy a vztahy posunovat dopředu.
Lídr, který má schopnosti a dovednosti vzbudit v zaměstnancích nadšení pro práci a udržovat pozitivní energii v týmu a společnosti.

A proč JINAK?

= protože to děláme jinak.

J -   jednoduché metody (používáme takové metody, které jsou snadné a ihned k použití v praxi)

I -   individuální přístup (každý z nás je individuální, a každý z nás potřebuje jiný přístup)

N -   neurolingvistické programování (naučíme vás, jak propojit tělo a mysl)

A -   autentické prožitky a vnímání (co si člověk sám prožije, to má na něj větší efekt)

K -   komplexní řešení životní situace (propojení těla, mysli, duše a energií)

 

Jaká je role Firemního mediátora

Hlavním úkolem FIREMNÍHO MEDIÁTORA je reagovat na podněty od zaměstnanců organizace, jak z hlediska prostředí a atmosféry firmy, tak z hlediska emocí a vztahů na pracovišti.

Realizuje pro společnost tyto zejména činnosti:

1.      rozvoj firemních hodnot, strategie a cílů

2.      analyzovat potřeby zaměstnanců

3.      monitorovat plnění potřeb zaměstnanců

4.      aktivně zajištovat a podporovat jasnou komunikaci ve společnosti

5.      poskytování zpětné vazby jak vedoucím pracovníkům, tak samotným zaměstnancům

6.      zajišťovat nastavení a následnou kontrolu optimálního pracovního prostředí

7.      organizovat a pečovat o kariérní a vzdělávací systém firmy

8.      aktivně zajišťovat mentoring konfliktů na pracovišti

9.      poskytovat poradenství a konzultace z osobní oblasti

10.    pořádat osobní nebo týmový koučink

 

Proč mít Firemního mediátora ve společnosti

Pozice Firemní mediátor je prospěšná společnosti, kde je kultura otevřena novým nápadům, kreativnímu a inovativnímu způsobu myšlení.

Existuje celá řada studií, které ukazují, že šťastní zaměstnanci jsou produktivnější, kreativnější, cítí se býti více motivováni a jsou aktivnější a optimističtější.


Celková spokojenost způsobuje, že jsou zaměstnanci méně nemocní, zůstávají u společnosti déle a jsou více loajální.

Spokojení a loajální zaměstnanci tvoří stabilní týmy. Stabilní a výborně fungující společnost získává nové talenty a to vše přináší vyšší zisky pro společnost.

 

Jaké vzdělání by měl mít Firemní mediátor

Pro naplnění akreditováného programu je nutné středoškolské vzdělání s maturitou, pro naplnění vlastních potřeb toto není podmínkou

ZÍSKÁTE NÁŠ CERTIFIKÁT.

Stejně tak obor vzdělání není podstatný, důležitý je charakter a osobnostní rysy FIREMNÍHO MEDIÁTORA.


Struktura kurzu

Systematický výcvik, na jehož konci budete mít praktické i teoretické zkušenosti a vědomosti potřebné k samostatné práci s týmy i jednotlivci na profesionální úrovni.

Není nutná žádná předchozí znalost psychologie ani praxe.


Pro koho je kurz určen

  • pro personalisty
  • kouče
  • firemní manažery a vedoucí pracovníky
  • pedagogy
  • léčitelé
  • sociální pracovníky
  • poradce
  • pro kohokoli, kdo chce efektivně pracovat na sobě. Pro kohokoli, kdo chce zlepšit svoje komunikační schopnosti a vztahy ať už v práci nebo v osobním životě
  • a další širokou veřejnost, která má zájem se dále vzdělávat a seberealizovat

 

Metody výuky

  • přednášky - výklad určitého tématu doplněný příklady z praxe
  • praktický trénink dovedností - cílené procvičování konkrétních dovedností v malých skupinkách - pod dohledem lektora zážitkové lekce - učení zážitkem
  • moderovaná diskuse ve skupině nad teoretickými tématy
  • samostudium doporučené literatury, videí, webinářů
  • samostatné zpracování zadaných prací

 

Osnova kurzu (hlavní témata)

MENTOR, MANAŽER, LEADER, KOUČ

  • Osobnost manažera
  • Charakteristika úspěšného vůdce
  • Předpoklady k manažerské práci – autorita manažera

KOUČINK A JEHO CÍLE
  • Typy koučování
  • Koučování jednotlivců
  • Specifika firemního koučování
  • Interpersonální koučování
  • Jak pracuje Chief Happiness Officer
  • Způsob dotazování
  • Škálování
  • Energie a princip koučování
  • Jak poznat energii u koučovaného

NÁSTROJE KOUČINKU

  • GROW
  • Myšlenkové mapy
  • Brainstorming
  • SMART/ER
  • Skečnouting

VYTVÁŘENÍ VZTAHU NA PRACOVIŠTI

  • Raport na pracovišti
  • Jak vytvořit nebo zlepšit raport
  • Kritéria raportu
  • Jak navázat úspěšný raport
  • Pacing a Leading

KOMFORTNÍ ZONA

  • Jak se vymanit z komfortní zóny
  • Jak získat odstup od limitu

NLP – Neuro Lingvistické Programování

  • Co je NLP
  • META-MODEL - MENTÁLNÍ MAPA
  • Hluboká a Povrchová struktura myšlení
  • Meta-otázky NLP
  • Jak skoncovat s neefektivním monologem

SMYSLOVÉ KÓDY – MODALITY

  • Vnímání reality smyslovými kanály
  • Přirozené kotvy myšleni v mozku
  • Oční klíče
  • Zrakový kompas
  • Vybavování si zpaměti
  • Kontraproduktivní komunikace
  • Oční kontakt v dialogu

LIDSKÝ MOZEK A PAMĚŤ

  • Lidský mozek a neuronová síť
  • Mozek a asociace
  • Limbický systém
  • Prefrontální kortex
  • Jak zvládat stres
  • Zásadní priority k odbourání stresu na pracovišti
  • Zdroje stresu
  • Tři rady proti stresu
  • Antistresové techniky

MYSL A PAMĚŤ

  • Krátkodobá a dlouhodobá paměť
  • Jak pracují mozkové hemisféry
  • Techniky na sladění pravé a levé hemisféry

JAK UPEVNIT SEBEVĚDOMÍ

  • Co znamená být sebevědomý?
  • Zdroje sebevědomí
  • Vnější zdroje nízkého sebevědomí
  • Vnitřní zdroje nízkého sebevědomí
  • Sebekritika

VEDENÍ TÝMŮ

  • Vedení jednotlivců
  • Model 4S
  • Vedení týmů
  • Styl vedení vs. rozdělení rolí v týmu a vzájemná spolupráce
  • Rozdíl mezi řízením a vedením

MOTIVACE

  • Dělení motivace
  • Dělení potřeb
  • Funkce motivace
  • Pravidla pro motivaci lidí

POTŘEBY JEDNOTLIVCŮ

  • Metapotřeby
  • Motivace na pracovišti
  • Analýza pracovníka a jeho pracovní spokojenosti
  • Vytvoření motivačního klimatu v kolektivu
  • Motivy v pracovním procesu
  • Jak pracovat s demotivaci

TIME MANAGEMENT

  • Osobní zloděj času a kde vznikají největší časové ztráty
  • Zloději času v týmu
  • Rozbor Time managementu
  • Pravidla pro jednoduchý a efektivní Time management
  • EQ - Emoční Inteligence
  • Naučte se soustředit
  • Temperament

PRÁCE S CHARAKTEROVÝM PROFILEM

  • Temperament
  • Charakter
  • Zdroje energie člověka
  • Obranné mechanismy

MINDFULNESS

  • Formální a neformální Mindfulness
  • Mindfulness v rámci koncentrace
  • Neuroplasticita
  • Terapeutická strategie Mindfulness
  • Kontakt se svým „self“

PROKRASTINACE

  • Důvody prokrastinace
  • Kritické myšlení
  • Jak dosáhnout osobního rozvoje v PROKRASTINACI
  • Akceschopnost

ZPĚTNÁ VAZBA

  • Jak úspěšně poskytnout zpětnou vazbu
  • Hlavní přínosy zpětné vazby pro zaměstnance a pro společnost
  • Zásady pro vedení periodického hodnotícího pohovoru
  • Alternativní techniky zpětné vazby (hrou)

PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI

  • Projev
  • Jak upoutat pozornost a zároveň zaujmout
  • Cíle prezentace
  • Struktura prezentace
  • Základní chyby při prezentaci
  • Facilitátor
  • Ice break

 

EFEKTIVNÍ MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE

  • Efektivní manažerská komunikace
  • Strategické prvky – před zahájením manažerské komunikace
  • Verbální a neverbální komunikace
  • Vedení porad
  • Základní pravidla k úspěšnému vedení porady
  • Řeč těla

 

Jak dlouho kurz probíhá

15 dní a 120 vyučovacích hodin dle rozpisu.

 

Jak je kurz zakončen a cena

Písemnou a ústní zkouškou. Po úspěšném absolvování zkoušky je udělena akreditace Ministerstva školství s profesní kvalifikací Kouč.


Cena za celý  akreditovaný kurz (120 hodiny výuky) je 19.500 Kč.

Místo na akreditačním kurzu je rezervováno až po úhradě celé částky.

Je možné se dohodnout i na jednotlivých splátkách, přičemž částka za celý kurz musí být zaplacena nejpozději 30 dní před započetím kurzu.

Bližší informace o číslu účtu budou poskytnuty e-mailem.

Vaše další dotazy, prosím, zasílejte na: adelka.karlovska@seznam.cz

Cena zahrnuje:
  • Obsáhlý manuál
  • 6 hodinovou intervenci pro firmy i jednotlivce
  • Pitný režim
Místo konání:

Palác Adria, Jungmannova 36/31, Praha 1

 

O lektorkách

Ing. Adéla Karlovská


Adéla je akreditovaným koučem a lektorkou dalšího vzdělávání dospělých. Od roku 2005 pracuje na manažerských pozicích. Absolvovala řadu vzdělávacích kurzů a seminářů pro vedoucí pracovníky a manažery.

Má rozmanité praktické zkušenosti s vedením a koučováním týmů i jednotlivců. Dále s vedením a koordinací projektů a procesů především z korporátních společností.

Ma zkušenosti s prezentacemi, školeními a vede semináře na různá témata.

 

Mgr. Barbora Korotkova


Barbora je akreditovaným koučem, lektorkou a terapeutkou od roku 2008. Od roku 2010 pracovala v pomáhajících profesích jako sociální pracovník a od roku 2011 jako speciální a sociální pedagog ve státních zařízeních.

V roce 2014 založila a vede soukromou terapeutickou praxi, a zároveň působí jako lektor akreditovaného výcviku MŠMT.

Barbora má bohaté zkušenosti, jak v oblasti terapeutické činnosti, tak v oblasti vedení a řízení lidských zdrojů a školení na pozici kouč.

 

 

 

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.