Úvod » REKVALIFIKACE » CHIEF HAPPINESS OFFICER


        

CHIEF HAPPINESS OFFICER

(CHO) / Manažer štěstí

novinka akce

volné místo

 

Skladem: 10 MÍST
Číslo produktu: 111
naše cena:
39 000 Kč ( Nejsme plátci DPH )

do košíku:
  MÍST  

Chief Happiness Officer (CHO) / Manažer štěstí


AKREDITOVANÝ KURZ MŠMT

28.03.-31.3., 11.04.-14.04., 25.04.-28.04.2019

 

Výzkumníci z Univerzity ve Warwicku před lety spočítali, že šťastní lidé jsou v práci o 12 procent produktivnější.

Závěr jejich experimentu byl jednoduchý: pozitivní emoce lidi posilují, a to i v práci. Spokojení zaměstnanci jsou odolnější vůči stresu, výkonnější a více angažovaní.

Šťastný zaměstnanec se pro firmu více angažuje, má nápady, je loajální vůči společnosti, má zaujetí, vysokou produktivitu práce a je ochotný doporučit produkty či služby firmy, pro kterou pracuje. Je prokázáno, že nejlepší výkony podávají právě šťastní a spokojení zaměstnanci.

Vzhledem k silné ekonomice a velmi nízké nezaměstnanosti, si zaměstnavatelé nemohou dovolit přicházet o kvalitní pracovní sílu. A zároveň si mohou zaměstnanci z rozsáhlé nabídky práce více vybírat.

Z tohoto důvodu vzniká na trhu vyšší fluktuace zaměstnanců.

Udržet si kvalitní lidi, je tak pro firmy stále náročnější. Společnosti nabízejí různé motivační programy a vedle běžných benefitů (stravenky, připojištění, sick day apod.) nabízejí i například práci z domu tzv. home office. Všechny motivační programy a benefity jsou však dnes již považovány za standard u dobrých zaměstnavatelů. A tak musejí společnosti přicházet stále s novými nápady.

Novinkou na trhu práce je pozice tzv. Happiness Managera/Manažer štěstí, nebo také jinak Chief Happiness Officera.

Manažer štěstí má zdánlivě jednoduchou roli - zajistit, aby byli zaměstnanci šťastní.

 

Kdo je manažer štěstí - kreativní terapeut a psycholog nebo personalista - manažer?

Chief happiness officer je v podstatě personalista - manažer, jehož znalosti a dovednosti přesahují do psychologie vztahů, rozvoje osobnosti a individuální terapie.

Udržuje firemní kulturu v rovnováze a zajišťuje štěstí v obdobích, které jsou pro organizaci náročné.

Jde o vyspělého mediátora, který pomáhá řešit spory ve společnosti. Je to člověk, který radí vedení podniku s přístupem k zaměstnancům.

Jde o kombinaci kouče a mentora, který podporuje kreativitu pracovníků a rozvíjí firemní kulturu.

Zároveň by se mělo jednat o charismatického lídra, jehož si vedení firmy i zaměstnanci váží tak, že dokáže ovlivňovat chod firmy a vztahy posunovat dopředu.
Lídr, který má schopnosti a dovednosti vzbudit v zaměstnancích nadšení pro práci a udržovat pozitivní energii v týmu a společnosti.

 

Jaká je role Manažera štěstí

Hlavním úkolem manažera štěstí je reagovat na podněty od zaměstnanců organizace, jak z hlediska prostředí a atmosféry firmy, tak z hlediska emocí a vztahů na pracovišti.

Měl by pro společnost realizovat zejména činnosti:

1.      rozvoj firemních hodnot, strategie a cílů

2.      analyzovat potřeby zaměstnanců

3.      monitorovat plnění potřeb zaměstnanců

4.      aktivně zajištovat a podporovat jasnou komunikaci ve společnosti

5.      poskytování zpětné vazby jak vedoucím pracovníkům, tak samotným zaměstnancům

6.      zajišťovat nastavení a následnou kontrolu optimálního pracovního prostředí

7.      organizovat a pečovat o kariérní a vzdělávací systém firmy

8.      aktivně zajišťovat mentoring konfliktů na pracovišti

9.      poskytovat poradenství a konzultace z osobní oblasti

10.     pořádat osobní nebo týmový koučink

 

Proč mít Manažera štěstí ve společnosti

Pozice Manažera štěstí bude prospěšná takové společnosti, kde je kultura společnosti otevřena novým nápadům, kreativnímu a inovativnímu způsobu myšlení.

Existuje celá řada studií, které ukazují, že šťastní zaměstnanci jsou produktivnější, kreativnější, cítí se býti více motivováni a jsou aktivnější a optimističtější.
Celková spokojenost způsobuje, že jsou zaměstnanci méně nemocní, zůstávají u společnosti déle a jsou více loajální.

Spokojení a loajální zaměstnanci tvoří stabilní týmy. Stabilní a výborně fungující společnost získává nové talenty a to vše přináší vyšší zisky pro společnost.

 

Jaké vzdělání by měl mít manažer štěstí

Minimálně středoškolské vzděláním, které může pomoci, ale není zásadní. Stejně tak obor vzdělání není podstatný, důležitý je charakter a osobnostní rysy manažera štěstí. Podstatné však je, že Manažer štěstí musí umět mluvit s lidmi, před lidmi.

Jeho filosofie musí být v souladu s filosofií společnosti.

Musí být schopen vžít se do toho, jak se zaměstnanec cítí, jaké jsou jeho potřeby.

 

Struktura kurzu

Systematický výcvik, na jehož konci budete mít praktické i teoretické zkušenosti a vědomosti potřebné k samostatné práci s klienty na profesionální úrovni.

Není nutná žádná předchozí znalost psychologie ani praxe.

Výcvik je obvykle realizován v 5ti víkendových setkání během roku.

 

Pro koho je kurz určen

  • pro personalisty
  • kouče
  • firemní manažery a vedoucí pracovníky
  • pedagogy
  • léčitelé
  • sociální pracovníky
  • poradce
  • pro kohokoli, kdo chce efektivně pracovat na sobě. Pro kohokoli, kdo chce zlepšit svoje komunikační schopnosti a vztahy ať už v práci nebo v osobním životě
  • a další širokou veřejnost, která má zájem se dále vzdělávat a seberealizovat

 

Metody výuky

  • přednášky - výklad určitého tématu doplněný příklady z praxe
  • praktický trénink dovedností - cílené procvičování konkrétních dovedností v malých skupinkách - pod dohledem lektora zážitkové lekce - učení zážitkem
  • moderovaná diskuse ve skupině nad teoretickými tématy
  • samostudium doporučené literatury, videí, webinářů
  • samostatné zpracování zadaných prací

 

Osnova kurzu (hlavní témata)

Emoční a sociální kompetence

- mysl a paměť

- raport a navazování vztahů a profesních kontaktů

- komfortní zóna

Typologie osobnosti

- rozbor typů osobností

- práce s jednotlivými typologiemi v praxi

Koučink a jeho cíle

- kladení otázek

- proces a metody koučinku

Neurolingvistické programování

- meta model a meta otázky

- základy a zásady komunikace

- metody řízené vizualizace a relaxace

- smyslové kódy - modality

- dechová a harmonizační cvičení

Prezentační dovednosti

- sebe prezentace

- formy školení

- facilitátor

Práce s motivací a osobní odpovědností

- motivace v manažerské práci

- osobní odpovědnost v manažerské práci

- prokrastinace

Konflikt jako příležitost k rozvoji

- druhy a způsoby řešení konfliktů

- řeč těla

Time a krizový management

- práce se stresem a syndrom vyhoření, antistresové techniky

- jak se naučit se soustředit

- asertivita na pracovišti

- manipulativní a asertivní komunikace

- standardní a krizová komunikace

- řeč těla

Způsoby oceňování a odměňování zaměstnanců

- nastavení cílů a jejich plnění

- styly vedení týmů a práce s týmy

 

Termín kurzu:

28.03.-31.3., 11.04.-14.04., 25.04.-28.04.2019

Jak dlouho kurz probíhá

120 vyučovacích hodin dle rozpisu.

 

Jak je kurz zakončen a cena

Písemnou a ústní zkouškou. Po úspěšném absolvování zkoušky je udělena akreditace Ministerstva školství s profesní kvalifikací Kouč.


Cena za celý  akreditovaný kurz (120 hodiny výuky) je 39.000 Kč. Při platbě do 31. 01. 2019 je cena kurzu 35.000 Kč.

Místo na akreditačním kurzu je rezervováno až po úhradě celé částky.

Je možné se dohodnout i na jednotlivých splátkách, přičemž částka za celý kurz musí být zaplacena nejpozději 30 dní před započetím kurzu.

Bližší informace o číslu účtu budou poskytnuty e-mailem.

Vaše další dotazy, prosím, zasílejte na: adelka.karlovska@seznam.cz

Cena zahrnuje:
  • Obsáhlý manuál
  • 6 hodinovou intervenci pro firmy i jednotlivce

 

O lektorkách

Ing. Adéla Karlovská


Adéla je akreditovaným koučem a lektorkou dalšího vzdělávání dospělých. Od roku 2005 pracuje na manažerských pozicích. Absolvovala řadu vzdělávacích kurzů a seminářů pro vedoucí pracovníky a manažery.

Má rozmanité praktické zkušenosti s vedením a koučováním týmů i jednotlivců. Dále s vedením a koordinací projektů a procesů především z korporátních společností.

Ma zkušenosti s prezentacemi, školeními a vede semináře na různá témata.

 

Mgr. Barbora Korotková


Barbora je akreditovaným koučem, lektorkou a terapeutkou od roku 2008. Od roku 2010 pracovala v pomáhajících profesích jako sociální pracovník a od roku 2011 jako speciální a sociální pedagog ve státních zařízeních.

V roce 2014 založila a vede soukromou terapeutickou praxi, a zároveň působí jako lektor akreditovaného výcviku MŠMT.

Barbora má bohaté zkušenosti, jak v oblasti terapeutické činnosti, tak v oblasti vedení a řízení lidských zdrojů a školení na pozici kouč.

 

 

 

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.